sâmbătă, 23 iulie 2011

Periferic

Membrii trupei Periferic: Gun Street, Coleric si Dante
Fondator: Gun Street (in colaborare cu Coleric si ulterior Dante)


Trupa de hip-hop Periferic isi are debutul la data de 17 martie 2010 la Casa Studentului din Pitesti in cadrul unui program de discutii pe tema "Drogurile si alcoolul". Isi sustin cel de-al doilea concert tot la Casa Studentului din Pitesti de Ziua Internationala a Poeziei. Pe 26 martie au primul concert oficial in Club Babel din Pitesti. Urmeaza apoi in iulie concert in Shadows.

In octombrie 2010 sunt invitati sa cante in deschidere la Alex Velea, la Balul Bobocilor organizat de Universitatea de Stat din Pitesti. Concert ce s-a bucurat de un real succes.




Sunt refuzati sa sustina concert la Balul Bobocilor organizat de "Universitatea Constatin Brancoveanu" pe motiv ca nu exista bani indeajuns.

Lanseaza in luna martie 2011 un feat. cu Adina din trupa de rock TDM care le aduce succesul in randul rap-erilor din Pitesti. Si reusesc sa lanseze imediat luna urmatoare clipul melodiei: Periferic feat. Adina - One Chance , fiind sponsorizati pentru filmari de Stan Cristian.



Urmeaza in lunile Aprilie si Mai o serie de concerte pentru promovarea melodiei cat si a videoclipului incarcat deja pe youtube, numai ca Adina ii paraseste si sunt nevoiti sa caute rapid o voce buna de fata care sa o inlocuiasca. Astfel gasesc pe Mirabela o cantareata de muzica usoara.

Sunt Invitati de catre Organizatia CinT sa cante in Piata Primariei de Zilele Pitestiului, iar concertul se bucura de un real succes.

Sunt Invitati de catre Organizatia CinT sa cante si la Campionatul National de Arte Martiale organizat la Sala Sporturilor din Pitesti, unde in ciuda sonorizarii proaste reusesc sa ridice sala in picioare.



Trupa Periferic a fost impresariata de la bun inceput de Gun Street Production.

Un comentariu:

  1. E ULIMĂTOR SA VORBI MINUNAT DESPRE DR DAWN. Sunt Vanessa Canga. Am avut o uniune frumoasă cu soțul meu și am împărtășit fericire, căldură și dragoste adevărată. Am locuit împreună timp de 10 ani și am avut doi copii. În urmă cu câteva luni, am început să avem probleme nesfârșite și certuri constante. Casa era plină de nefericire și copiii mei plângeau mereu văzându-ne luptăm tot timpul. În cele din urmă, a plecat și a tăiat toate mijloacele pentru ca noi să comunicăm cu el. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez din cauza cât de mult l-am iubit, dar fără rezultat. DR DAWN mi-a venit în ajutor când l-am contactat și mi-a dezvăluit că în spatele problemelor pe care le aveam se afla o femeie și mi-a promis că mă va ajuta, ceea ce a făcut când i-am urmat procedurile de lucru. Soțul meu s-a întors acasă la noi și am inventat lucruri. Trăim din nou fericiți împreună. DRAWN te poate ajuta și pe tine. contactați-l prin WhatsApp: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu soțul/soția ta.
    *Dacă doriți să aveți o căsătorie/relație pașnică.
    *Daca ai nevoie de vraja pentru a ramane insarcinata/a ramane insarcinata.
    *Dacă doriți să tratați infertilitatea.
    *Dacă doriți să vă răzbuni/reprimi proprietatea.
    *Dacă vrei o vrajă de promovare.

    RăspundețiȘtergere